четверг, 27 августа 2015 г.

Առաջադրանք
1.Աղջիկը սիրում էր տղային։
Գիտեր, որ նա ամենահմուտ ցլամարտիկն է։
Նա բոլորից լավ էր տիրապետում մուլետին, իսկ փայլատակող սուրը կարծես նրա ճկուն ձեռքի շարունակությունը լիներ։ Սակայն չնայած նա ամենաճկունն ու արագաշարժն էր, գեղեցիկն ու անվախը, այդպես էլ հռչակավոր մատադոր չդարձավ։
Մատադոր լինելու համար նրան պակասում էր ամենագլխավորը: Նա չէր կարողանում սպանել:


2.
Հէ՜յ ագահ մարդ, հե՜յ անհոգ մարդ, միտքդ երկար, կյանքըդ կարճ,
Քանի՜ քանիսն անցան քեզ պես, քեզնից առաջ, քո առաջ.
Ի՜նչ են տարել նըրանք կյանքից, թե ի՛նչ տանես դու քեզ հետ,
Խաղաղ անցիր, ուրախ անցիր երկու օրվան էս ճամփեդ։
3.
բակլան քաշած ցանել-իր քմահաճույքով, ցանկացած
ձևով վարվել
անարգանքի սյունին գամել-հրապարակով խայտառակել,
քննադատել
Պրոկրուստյան մահիճ-չափ, որից այն կողմ անցնել չի կարելի`
պատժվում է
քոռ աչքից արտասուք-ժլատից փող
գլուխը գետին դնել-մեռնել
4.  
Դարձվածքը  իմացածն ավելի  արտասովոր և  համեմատություններով  ներկայացնելու ձև է: Դարձվածքը  ունի իր հատուկ ոճը, որը   տեքստերը    դարձնում է  ավելի հագեցած:
5.
1. 
մետասաներորդ  ժամու- ուշացած, ուշացումով
2.
մեկին բագին կանգնել-մեկին  պաշտամունքի առարկա  դարձնել
3.
մինչև  բերանը լեցուն  բաժակ- մեծ դառնություն, ցավ պարունակող
4.
ժամուն  գալինքա՞  մի գողցերեմ-ի՞նչ  մեծ հանցանք եմ արել
5.
Քերթի ժամից էլ ընկնել, Քարահունջի պատարագից էլ-Միանգամից երկու բանի  ետևից  ընկնել,  ու ոչ մեկին չհասնել
6.
Հայկական ժամադրություն-  ուշացում, ուշանալու սովորություն
 7.
աղջկան բազար- տղաների և աղջիկների հանդիպման վայր
8.
ժամի դուռ ընկնել- մուրացկանություն անել
9.
Ժամանակի վրա խաղալ- ժամանակը  դիտավորյալ  ձգել
10.
աչքում մազ  բուսնել-տանջանքներ  կրել
11.
բադան  կապվել-պարսպի պես շարժվել
12.
Նիսյա  բազար անել- դատարկ  խոսակցություն տանել
13.
բազար քաշել- հրապարակ հանել
14.
էժան  չտնտեցնել-արժանին  հատուցել
15.
էլեշ պելեշ- աղմուկ, ժխոր


ԱՎԵՏԻՔ ԻՍԱՀԱԿՅԱՆ ՛՛ԼԻԼԻԹ՛՛, ԽՄԲԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ

Հարցրարան:
  1. Ւնչու Լիլիթն ընտրեց սատանային. Ինչն էր, որ այդպես գրավեց կնոջը:
    Լիլիթը ընտրեց սատանային, որովհետև Ադամից հոգնել էր, այլևս Ադամը նրան չէր հետաքրքրում և սատանան նրա համար դեռ բացահայտված չէր և հետաքրքիր էր իմանալ, թե ով է , ծանոթանալ նրա հետ, նաև սատանան նրան օգնում և լավ խորհուրդներ էր տալիս:

  1. Զուգահեռներ անցկացրեք Լիլիթի և ձեր ճանաչած աղջիկների միջև:
Մեր ճանաչած աղջիկների մեջ չկան Լիլիթի նման աղջիկներ:

  1. Որքանով է համոզիչ Ադամի կերպարը:
Ադամի կերպարը համոզիչ չէր, որովհետև նա հիմար կերպար էր, քանի որ Լիլիթին չէր կարողանում իր բռի մեջ պահել, սանձել և դաստիարակել: Նա պետք է Լիլիթին արգելեր գնալ սատանայի մոտ և շփվել նրա հետ:

  1. Ադամը գնաց Աստծո մոտ և բողոքեց Լիլիթից. ինչպես կարձագանքեք, կորոկեք այս քայլը:
Այս քայլով նա ապացուցեց, որ չի կարողանում ինքնուրույն լուծել իր խնդիրները:

  1. Ինչու Ադամն այդպես էլ չկարողացավ մոռանալ Լիլիթին, միայն սերն էր պատճառը:
Ադամը շատ սիրելուց չկարողացավ մոռանալ Լիլիթին:

  1. Համոզիչ էին ստեղծագործության կերպարները:
    Բոլոր կերպարներն էլ շատ համոզիչ էին և իրական կյանքում ամեն տեղ էլ հանդիպում են այդպիսի մարդիկ, թե դավաճաններ, թե իրենց խնդիրները լուծել չկարողացողներ և այլն:


Բառային աշխատանք:
  1. Նորաստեղծ, հրաշագործ, ձյունափետուր, քաղցրաբույր, կաթնալույս:

Վարժություն 164.
Խռպոտ, բաճկոնակ, փողք, անդրավարտիք, բոբիկ, կծկվել, սեղմել, աղճատված, կեղտոտ, անկարգ, երբեմնի, ողբերգություն, վերամբարձ,
Վարժություն 166.

Ծխամորճը, արհամարհալից, վրդովված, պտղահնչուն, ծխամորճ, ամբարտավան, ուղղակի, հոխորտալ, բարբաջեց, հղպացած, կռուփ , ևեթ, հավաքվեց, խառնիճաղանջ-, լորձունք, ծխամորճ, ճեղքելով:

среда, 26 августа 2015 г.

Lake Sevan

Lake Sevan

Lake Sevan (Armenian: Սևանա լիճ Sevana lič) is the largest lake in Armenia and the Caucasus region. It is one of the largest fresh-water high-altitude lakes in the world.

Lake Sevan is situated in the central part of the Republic of Armenia, inside the Gegharkunik Province, at the altitude of 1,900m above sea level. The total surface area of its basin is about 5,000 k,m2 the lake itself is 940 km2, and the volume is 34.0 bln cubic metres. It is fed by 28 rivers and streams. Only 10% of the outgoing water is drained by the Hrazdan (Razdan) river, while the remaining 90% evaporates.

Before human intervention dramatically changed the Lake Sevan ecosystem, the lake was 95 metres deep, covered an area of 1,360 km² (5% of Armenia's entire area), had a volume of 58 km³ and a perimeter of 260 km. The lake surface was at an altitude of 1,916 m above sea level.
Along with Lake Van and Lake Urmia, Sevan was considered one of the three great lakes of the historical Armenian Kingdom, collectively referred to as the Seas of Armenia; it is the only one within the boundaries of today's Republic of Armenia. The Sevanavank peninsula (formerly an island) is the historic area of the lake at its northern shores.
The Island Monastery
Originally made from three churches, the monastery was built on an island. Receding waters in the mid-twentieth century created the current peninsula. The island was uninhabited until the end of the eighth century A.D., when monks built a chapel and a group of cells. The monastery was founded in 874 by King Ashot I, the first king of the Bagratid kingdom, and his daughter Mariam. Two churches remain, St. Arakelots and Astvatsatsin. The island monastery was, according to historians of the time, used both for worship and pilgrimage, and as a place of exile for Armenian noblemen who had fallen into disgrace. It also was the residence and headquarters for Ashot I, from which he led a battle against invading Arabs beginning in 859.
During the battles monks and clergy fought alongside the army to defeat the Arabs, but repeated Arab and Ottoman invasions continued. The monks on the island continuously led battles to protect the monastery, and such was the life in and around the monastery for almost 500 years until the Persians and the Ottomansdivided the Armenian kingdom. The monks in Gegham-kiunik specialized in medicine, and some of their natural cures are still used, based on herbs that grow in the wild around the lake. The monastery continued to function until the 20th century; the last monk left in 1930. Today the monastery is maintained by the Church, which maintains a summer retreat for seminarians on the peninsula.

четверг, 9 апреля 2015 г.

Էներգակիրներ

1.    Համեմատել հիմնական վառելիքային ռեսուրսները (նավթ, բնական գազ, ածուխ): Դիտարկելով դրանք տնտեսական, ռեսուրսապահովության և էկոլոգիական տեսանկյուններից:
Բնական գազը ընդերքում գտնվում է գազային վիճակում, նավթը հեղուկ իսկ ածուխը պինդ:
Չնայած նրան որ ածուխը ամենավտանգավոր վառելիքն է, ամենատարածվածն է վառելիքների մեջ քանի որ ամենաեժան է, հեշտ է տեղապոխել և շատ պաշարներ ունի:
Ըստ տվյալների ածուխը կբավականացնի 400 տարի, գազը զարգացող երկրներում 150 տարի իսկ զարգացած երկրներում 40 տարի իսկ նավթը 40 տարի:
Ամենա մաքուր այրվող վառելիքը դա բնական գազն է: Բնական գազը նաև ամենա հեշտն է արտահանել:
Բնական գազը հիմնականում տեղափոխում են խողովակաշարերով 75 մթնոլորտ ճնշման տակ մինչև 1,4 մ. Տրամագիծ ունեցող խողովակով:
Վառելիքներից ամենակարևորը համարվում է  նավթը քանի որ նավթի վերամշակումից ստացվում բենզինը, մազութը, ասֆալտը և այլն...

2.    Համեմատել էլեկտրաէներգիայի ստացման ավանդական և այլընտրանքային աղբյուրները, առանձնացնելով դրանց դրական և բացասական կողմերը:  
Մարդիկ էլեկտրաէներգիան ստանում են տարբեր եղանակներով:
Էլեկտրաէներգիա ստանալու միջոցներն են ատոմակայանները, ՋԵԿ-երը, ՀԵԿ-երը, արևային մարտկոցները և հողմաղացները:
Արևային էներգիան անվերջ է, էկոլոգիապես մաքուր է բայց զբաղեցնում է շատ տարացքներ: Արևային մարտկոցները հիմնականում տեղադրվում են անապատներում:
Քամու էներգիան անվեջ է քանի որ երկր վրա ճնշումների տարբերություններից առաջանում քամի որը պտտացնում է հողմաղացի թևերը, էկոլոգիապես մաքուր է, բայց շատ քիչ են այն վայրերը որտեղ շատ են քամիները:
ՋԵԿ-երը աշխատում են վառելիքով իսկ վառելիքը մի օր կսպառվի բացի դրանից վառելիքի այրումից անջատվում է շատ մեծ քանակությամբ թունավոր նյութեր:

ՀԵԿ-երը նույնպես անվերջ են քանի որ աշխատում են ջրի հոսքով, էկոլոգիապես մաքուր են բայց ամբարտակները զբաղեցնում են տարածքներ հսկայական հողային տարածքներ մնում են ջրի տակ: 

Ջրոլորտ



1.            Ինչպիսի ջուր ենք խմում մենք:
Քաղցրահամ  հատուկ կազմակերպություններում մաքրված ջուր:
2.            Ինչն է աղտոտում մեր միջավայրի ջուրը:
Գործարանները, որոնց անպիտան և թունավոր նյութերը թափվում են գետերի մեջ:
3.            Ինչե՞ս է ազդում աղտոտված ջուրը ձեր առողջության վրա:
Մարդիկ թունավորվում են, ազդում է մարսողության վրա, առաջացնում է փորլուծություն, թուլություն և այլն...
4.            Ինչպես պահպանենք ջրոլորտը աղտոտումից:
1.Մարդիկ չպետք է թափեն աղպը գետերի, լճերի, և ծովերի մեջ:
2.Ավելի շատ պետք ստուգումներ անցնեն գործարանները որպիսի թունավոր նյութերը չթափեն գետերի մեջ:
5.            Ինչ բնույթ կստանա ջրի հիմնախնդիրը 50 տարի հետո:
Երկրագնդի շուրջ 70%-ը ծածկված է ջրով սակայն դրանց մեծ մասը քաղցրահամ ջրեր չեն: Քաղցրահամ ջրի պաշարները շատ քիչ են, այժմ քաղցրահամ ջրի խնդիր ունեն հյուսիսային Աֆրիկայում, Մերձավոր Արևելքի և Ասիայի որոշ երկրներում:

Բայց մարդիկ շարունակում են անխնա օգտագործել ջուրը: 

среда, 11 февраля 2015 г.

Կարդում ենք Տերյան

Ես կարդացի Վահան Տերյանի մի շարք բանաստեղծություններ:Անկեղծ ասած ինձ ձանձրացրեց,ինձ թվաց,որ ողակի  ինձ հոգեհարազատ թեմա չէ:Վահան Տերյանի բանաստեղծություններում պարզ երևում է նրա ապրած դաժան կյանքը:Նրա բանաստեղծությունները ավելի շատ բացասական տրամադրություն է տալիս, ես ավելի կենսուրախ մարդ եմ այտ է պաճառը որ ինձ դուր չի գալիս:

понедельник, 2 февраля 2015 г.

Շուն

Соба́ка  домашнее животное, одно из наиболее распространённых (наряду с кошкой) «животных-компаньонов».
Первоначально домашняя собака была отнесена в отдельный биологический вид  Линнеем в 1758 году, в 1993 годуреклассифицирована Смитсоновским институтом и Американской ассоциацией териологов в подвид волка
С зоологической точки зрения, собака — плацентарное млекопитающее отряда хищных семейства псовых.
Собаки известны своими способностями к обучению, любовью к игре, социальным поведением. Выведены специальные породы собак, предназначенные для различных целей: охоты, охраны, тяги гужевого транспорта и др., а также декоративные породы (например,болонка, пудель).



Շունը՝ ընտանի կենդանի է, կատուների հետ մեկտեղ, <<կողընկեր կենդանիների>> շարքում առավել տարածվածներից մեկն է:
Սկզբում, 1758 թվականին Լինեյի կողմից ընտանի շունը ներկայացվել է որպես առանձին կենսաբանական տեսակ, այնուհետև՝ 1993 թվականին, Սմիթսոնյան ինստիտուտի և Ամերիկյան թերիոլոգների ասոցիացիայի կողմից, այն դասակարգվել է որպես գայլի ենթատեսակ:
Կենդանաբանական տեսակետից, շունը շնազգիների ընտանիքի վայրի դասի ընկրավոր կաթնասուն է:

Շները հայտնի են իրենց սովորելու, խաղեր սիրելու և սոցիալական վարքագծի ունակությամբ: Բուծվել են շների հատուկ ցեղեր, որոնք նախատեսված են տարբեր նպատակների համար՝ որսորդության, պահակության, սահնակները քաշելու և այլն, ինչպես նաև դեկորատիվ ցեղեր (օրինակ՝ պուդելը և բալոնկան):

воскресенье, 1 февраля 2015 г.

Մարդը և նրա ապրելու միջավայրը

1.      Ինչու են պետք էկոլոգիական գիտելիքները- որպեսզի մարդը ավելի շատ տեղեկացված լինի իրեն շրջապատող աշխարհի էկոլոգիական խնդիրների մասին և ավելի զգուշորեն օգտագործեն բնության բարիքները:
        ինչու առաջացավ «Էկոլոգիա» գիտությունը:-էկոլոգիա հին հունարեն բառ է որը նշանակում οἶκος - կացարան, բնակարան, տուն, ունեցվածք, և λόγος - հասկացություն,    գիտություն, ուսմունք, տեսություն): առաջին անգամ այտ գաղափարը տվել է գերմանացի կենսաբան Էռնստ Հեկկելը 1866թ.-ին:  Դեռևս վաղ ժամանակներից մարդիկ սկսել են նկատել կենդանիների և նրանց ու շրջակա միջավայրի միջև փոխհարաբերությունների տարբեր օրինաչափություններ։ Սակայն, այն ժամանակ էկոլոգիան նույնիսկ չի եղել որպես առանձին գիտություն, այլ հանդես է եկել որպես փիլիսոփայության մի մաս։
2.     Ինչպիսի միջավայրում է ապրում մարդը: Ինչպես եմ միմյանց վրա ազդում մարդը և շրջակա միջավայրը: Ինչ դեր ունի բնությունը մարդկության զարգացման գործում: 
-Մարդ ապրում Է հենց իր ստեղծած միջավայրում այսինքն՛ Էկոլոգիապես կեղտոտ  միջավայրում դրան նպաստում են տրանսպորտը, կանաչ տարածքների անխնա ոչնչացումը, գործարանները և այլն...
3.     Ինչպես կառավարել մարդու միջամտությունը բնության վրա:
      Իմ կարծիքով հնարավոր չէ կառավարել մարդուն ուղակի պետք է մանկուց սերմանել մարդու մեջ որ ինչքան հնարավոր է չվնասի բնությանը:
4.      Ինչ է սպասվում մեզ ապագայում: 
Քանի որ երկրագնդի վրա բնակչությունը մեծանում է և մարդիկ անխնա օգտագործում են բնական ռեսուրսները և իհարկե դրանք մի օր կսպառվեն:
Հուսով եմ մարդիկ կմտածեն ինչոր բան դա կանխելու համար: