четверг, 27 августа 2015 г.

Առաջադրանք
1.Աղջիկը սիրում էր տղային։
Գիտեր, որ նա ամենահմուտ ցլամարտիկն է։
Նա բոլորից լավ էր տիրապետում մուլետին, իսկ փայլատակող սուրը կարծես նրա ճկուն ձեռքի շարունակությունը լիներ։ Սակայն չնայած նա ամենաճկունն ու արագաշարժն էր, գեղեցիկն ու անվախը, այդպես էլ հռչակավոր մատադոր չդարձավ։
Մատադոր լինելու համար նրան պակասում էր ամենագլխավորը: Նա չէր կարողանում սպանել:


2.
Հէ՜յ ագահ մարդ, հե՜յ անհոգ մարդ, միտքդ երկար, կյանքըդ կարճ,
Քանի՜ քանիսն անցան քեզ պես, քեզնից առաջ, քո առաջ.
Ի՜նչ են տարել նըրանք կյանքից, թե ի՛նչ տանես դու քեզ հետ,
Խաղաղ անցիր, ուրախ անցիր երկու օրվան էս ճամփեդ։
3.
բակլան քաշած ցանել-իր քմահաճույքով, ցանկացած
ձևով վարվել
անարգանքի սյունին գամել-հրապարակով խայտառակել,
քննադատել
Պրոկրուստյան մահիճ-չափ, որից այն կողմ անցնել չի կարելի`
պատժվում է
քոռ աչքից արտասուք-ժլատից փող
գլուխը գետին դնել-մեռնել
4.  
Դարձվածքը  իմացածն ավելի  արտասովոր և  համեմատություններով  ներկայացնելու ձև է: Դարձվածքը  ունի իր հատուկ ոճը, որը   տեքստերը    դարձնում է  ավելի հագեցած:
5.
1. 
մետասաներորդ  ժամու- ուշացած, ուշացումով
2.
մեկին բագին կանգնել-մեկին  պաշտամունքի առարկա  դարձնել
3.
մինչև  բերանը լեցուն  բաժակ- մեծ դառնություն, ցավ պարունակող
4.
ժամուն  գալինքա՞  մի գողցերեմ-ի՞նչ  մեծ հանցանք եմ արել
5.
Քերթի ժամից էլ ընկնել, Քարահունջի պատարագից էլ-Միանգամից երկու բանի  ետևից  ընկնել,  ու ոչ մեկին չհասնել
6.
Հայկական ժամադրություն-  ուշացում, ուշանալու սովորություն
 7.
աղջկան բազար- տղաների և աղջիկների հանդիպման վայր
8.
ժամի դուռ ընկնել- մուրացկանություն անել
9.
Ժամանակի վրա խաղալ- ժամանակը  դիտավորյալ  ձգել
10.
աչքում մազ  բուսնել-տանջանքներ  կրել
11.
բադան  կապվել-պարսպի պես շարժվել
12.
Նիսյա  բազար անել- դատարկ  խոսակցություն տանել
13.
բազար քաշել- հրապարակ հանել
14.
էժան  չտնտեցնել-արժանին  հատուցել
15.
էլեշ պելեշ- աղմուկ, ժխոր


ԱՎԵՏԻՔ ԻՍԱՀԱԿՅԱՆ ՛՛ԼԻԼԻԹ՛՛, ԽՄԲԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ

Հարցրարան:
  1. Ւնչու Լիլիթն ընտրեց սատանային. Ինչն էր, որ այդպես գրավեց կնոջը:
    Լիլիթը ընտրեց սատանային, որովհետև Ադամից հոգնել էր, այլևս Ադամը նրան չէր հետաքրքրում և սատանան նրա համար դեռ բացահայտված չէր և հետաքրքիր էր իմանալ, թե ով է , ծանոթանալ նրա հետ, նաև սատանան նրան օգնում և լավ խորհուրդներ էր տալիս:

  1. Զուգահեռներ անցկացրեք Լիլիթի և ձեր ճանաչած աղջիկների միջև:
Մեր ճանաչած աղջիկների մեջ չկան Լիլիթի նման աղջիկներ:

  1. Որքանով է համոզիչ Ադամի կերպարը:
Ադամի կերպարը համոզիչ չէր, որովհետև նա հիմար կերպար էր, քանի որ Լիլիթին չէր կարողանում իր բռի մեջ պահել, սանձել և դաստիարակել: Նա պետք է Լիլիթին արգելեր գնալ սատանայի մոտ և շփվել նրա հետ:

  1. Ադամը գնաց Աստծո մոտ և բողոքեց Լիլիթից. ինչպես կարձագանքեք, կորոկեք այս քայլը:
Այս քայլով նա ապացուցեց, որ չի կարողանում ինքնուրույն լուծել իր խնդիրները:

  1. Ինչու Ադամն այդպես էլ չկարողացավ մոռանալ Լիլիթին, միայն սերն էր պատճառը:
Ադամը շատ սիրելուց չկարողացավ մոռանալ Լիլիթին:

  1. Համոզիչ էին ստեղծագործության կերպարները:
    Բոլոր կերպարներն էլ շատ համոզիչ էին և իրական կյանքում ամեն տեղ էլ հանդիպում են այդպիսի մարդիկ, թե դավաճաններ, թե իրենց խնդիրները լուծել չկարողացողներ և այլն:


Բառային աշխատանք:
  1. Նորաստեղծ, հրաշագործ, ձյունափետուր, քաղցրաբույր, կաթնալույս:

Վարժություն 164.
Խռպոտ, բաճկոնակ, փողք, անդրավարտիք, բոբիկ, կծկվել, սեղմել, աղճատված, կեղտոտ, անկարգ, երբեմնի, ողբերգություն, վերամբարձ,
Վարժություն 166.

Ծխամորճը, արհամարհալից, վրդովված, պտղահնչուն, ծխամորճ, ամբարտավան, ուղղակի, հոխորտալ, բարբաջեց, հղպացած, կռուփ , ևեթ, հավաքվեց, խառնիճաղանջ-, լորձունք, ծխամորճ, ճեղքելով:

Комментариев нет:

Отправить комментарий