вторник, 7 июня 2016 г.

նախագիծ 3


1.    Ձեր ցանկությամբ ներկայացրեք որևէ բնական աղետ:

Փոշեփոթորիկ` ուժեղ քամի վորի ընթացքում իր հետ տեղափոխում է փոշի և ավազահատիկներ:

2.    Նշեք տվյալ աղետի առաջացման պատճառները, բացահայտելով մարդկային գործոնի դերը, հնրարվորության դեպքում բերելով օրինակներ:

Երկրագնդի վրա ճնշման տարբերությունից առաջանում է ուժեղ քամի որը իր հետ տանում է նայեվ փոշի:

3.    Ի՞նչ ազդեցություն ունի աղետը բնական միջավայրի վրա:

Փոշեփոթորիկը առաջացնում է մշակաբույսերի արմատների մերկացում որի պատճառով մշակաբույսերը չորանում են:

4.    Ի՞նչպես կարելի է պայքարել այդ աղետի դեմ: 

Պետք է խոնավ պահել հողը և անտառաշեռտեր ստեղծել:

նախագիծ 1


1.    Ինչպիսի միջավայրում ենք ապրում մենք, փորձեք ինքներդ գնահատել ձեր շրաջակա միջավայրի որակը: 

Ես ապրում եմ Շենգավիթ վարչական շրջանում վորտեղ ցավոք շատ են գործարանները որոնք այլևս չէն շահագործվում, այստեղ նաև շատ են լքված շինությունները դրանց հետ մեկտեղ օր-օրի ավելանում են ավտոմեքենաները վորոնք աղտոտում են մտնոլորտը. Բայց դրանց հետ մեկտեղ ավելանում են կանաչ տարացքները:

2.    Ինչպես է ազդում շրջակա միջավայրը ձեր առողջության վրա, եթե կան առանձնակի դրսևորումներ, ներկայացրեք կոնկրետ օրինակներով:

Մթնոլորտի աղտոտման գլխավոր պատճառներից են ավտոմեքենաները, ՋԵԿերը,  գործարանները  օրինակ` ավտոմեքենաները որոնց շարժիչում կատարած այրումից առաջանում է ածղաթթուգազ որը աղտոտում է մթնոլորտը որը նայև շնչում ենք մենք վտանգելով մեր առողջությունը:

3.    Ինչպես եք պատկերացնում շրջակա միջավայրի վերահսկողությունը, ինչպես այն դարձնել ավելի արդյունավետ: Ինչ դերն ունի հասարակական վերահսկողությունը, ինչպես մեծացնել այն:

Շրջակա միջավայրի վերահսկողություն ասելով ես հասկանում եմ մոնիթորինգ. Որը վերահսկում է շրջակա միջավայրը, գնահատում միջավայրի աղտոտվածությունը:

Ավելի արդյունավետ դարձնելու համար հարկավոր է մարդկանց դեռ մանկուց սովորեցնել չփչացնել բնությունը, չաղտոտել շրջակա միջավայրը :

Իմ կարծիքով հասարակական վերահսկողությունը այտքանել մեծ դեր չունի քանի որ չփչացնել բնությունը ավելի շատ մարդու դաստիրակությունից է գալիս իսկ վերահսկողությունը մեծացնելու համար հարակոր է շատեցնել բնապահպանակական կազմակերպությունների թիվը:

4.    Ինչ ես անում դու, որպեսզի բարելավես շրջակա միջավայրի որակը:

Ինչպես ես անպեսել յուրաքանչյուր անձ ունի իր դերը շրջակա միջավայրի բարելավման գործում. Մարդ չփչացնելով, չաղտոտելով արդեն բարելավում է շրջակա միջավայրը:

Ես լինելով Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի սովորող մասնակցել եմ վարդատունկի, մաքրել եմ կրթահամալիրի շրջակայքը, մասնակցել եմ ծառատունկի, եկոհայրենագիտական ակումբի հետ մաքրել ենք ծիծեռնակաբերդի հարակից տարացքները: